Pages

יום חמישי, 30 ביוני 2011

יוסי נגר - פעם, רציתי לשחק באירופה... היום אני מאושר !!!!!

התחלתי לשחק כדורגל מגיל 8. בגיל 15 נכנסתי לשחק במחלקת הנוער של מועדון הכדורגל מכבי חיפה. במשך הזמן הגעתי לקבוצה הבוגרת של המועדון...

התחלתי לשחק כדורגל מגיל 8. בגיל 15 נכנסתי לשחק במחלקת הנוער של מועדון הכדורגל מכבי חיפה. במשך הזמן הגעתי לקבוצה הבוגרת של המועדון, וזכיתי עם הקבוצה באליפות המדינה, ובעוד תארים נוספים של הקבוצה.


לאחר מכן הגעתי לשחק בליגת האלופות של אירופה. גם בנבחרת ישראל האולימפית שיחקתי 3 שנים. בשנה האחרונה הייתי בהפועל כפר סבא ועלינו לליגת העל.


כאשר התחלתי להתחזק ולהתקרב לקב"ה, היה לי קושי גדול מאוד לעזוב את הכדורגל שהיה מהות כל חיי! הייתי נלחם עם עצמי יום יום בכדי שאוכל לשכנע את עצמי לוותר על דבר שהיה כל כך חשוב עבורי. למרות שהיה לי כסף, פרסום ותהילה גדולה – הרגשתי ריקנות גמורה, הרגשתי שחסר לי תוכן בחיים !!! וככל שהתחזקתי, הרגשתי שאני חי בשקר אחד גדול! ולכן, ברוך השם, החלטתי , לעזוב את הכל, ולהיכנס לישיבה ללמוד תורה כל היום ולעשות את הדבר האמיתי. וכרגע, נכון שאני לא מרוויח כמו קודם, אבל אני יודע ברוך השם שהקב"ה עוזר, אני מסתפק במה שיש לי, והכי חשוב, אני מרגיש מאושר יותר ממה שהייתי קודם. כי עכשיו אני יודע, שכאשר אני שומר שבת ולומד תורה, אני זוכה יותר מכל אחד אחר שלא עושה זאת. זכיתי ב"ה למצוא חברה מלאת תוכן, אכפתיות ועזרה אמיתית בין אדם לחברו, ולקבל חום, אהבה והנהגה לערכים. אני ממליץ לכולם לבא ולטעום.


לפני כמה שנים שאל אותי עיתונאי "איפה אתה רוצה לשחק שתהיה גדול?" עניתי לו "אני רוצה לשחק באירופה" .
כיום אני לא באירופה, אני במקום הכי טוב בעולם!!!

יוסי נגר
שחקן כדורגל

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה